Zákaznická on-line podpora

Dobrý den, s čím Vám můžeme pomoci?

Vítejte na našich stránkách zákaznické péče. Zde najdete komplexní podporu. Jste tu správně, Vaše požadavky a přání vyřešíte ihned, pohodlně a on-line a to 24 hod./denně.

customer

 

Vše potřebné k Vašim objednávkám máte k dispozici na Vašem zákaznickém účtu

Víte že na vašem zákaznickém účtu po přihlášení uvidíte kdykoliv historii všech svých objednávek, zjistíte informace o vyřizování a stavu aktuální objednávky, včetně sledování doručování balíku, k dispozici ke stažení Vaše Daňové doklady / Záruční listy, můžete zadávat reklamace, získat zákaznickou podporu a mnoho dalšího..

PŘIHLAŠTE SE PROSÍM ZDE K VAŠEMU ÚČTU 

 (tyto výhody můžete využívat pokud jste současně s objednávkou provedli REGISTRACI na našem e-shopu a zvolili si heslo. Pokud registraci nemáte, můžete se dodatečně registrovat zde a následně v sekci "Moje Objednávky" propojit vaše předchozí objednávky po ověření vašeho emailu. Registrujte prosím totožný email, který byl uveden u vaší objednávky.)

 

Informace o dopravě a osobních odběrech

Zde najdete úplně vše, co potřebujete vědět k Vaší dopravě či osobnímu odběru a platbám.

Podrobné informace o způsobu doručování zásilky, nebo také informace k osobnímu odběru, kontakty na přepravce, atd. Dále se zde dozvíte vše o platbách a splátkovém prodeji.

INFORMACE K DOPRAVĚ, PLATBÁM A OSOBNÍM ODBĚRŮM

 

Kontakty na dopravní společnost / výdejní místa 

Pokud chcete cokoliv řešit ohledně dopravy Vaší zásilky, případně problém či dotaz s osobním odběrem, kontaktujte prosím 

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST DPD (všechny zásilky a osobní odběry)
+420 225 373 373
 (v prac.dny 7-18 hod.)
info@dpd.cz   www.dpd.cz

U Night Delivery: doručení po Praze ještě dnes večer - kurýr Vám sám zavolá mezi 17-21 hod.

 

Chat s operátorem a kontaktní on-line formulář

Pokud pořebujete řešit cokoliv jiného a nenašli jste na našich stránkách odpověď na Vaše otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím on-line chat formuláře na stránce vpravo úplně dole, nebo pomocí on-line KONTAKTNÍHO FORMULÁŘE zde. Pokud budete chtít řešit konkrétní objednávku, prosíme nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky. Děkujeme.

Jsme pro Vás k dispozici non-stop v pracovních dnech od pondělí do pátku. Naši operátoři se s Vámi dle povahy Vašeho dotazu spojí buď on-line, emailem, SMS-zprávou, nebo Vám zavolají. Operátor se s Vámi může také spojit po vyřízení Vaší objednávky s dotazem, jestli vše proběhlo v pořádku, podle Vašich představ a jak jste byli s námi spokojeni. Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby a zákaznický zážitek. 

Při případném hovoru budete informování o jeho monitorování, zde se můžete seznámit s naší Ochranou osobních údajů. 

 

MobilníTV - správa účtu a podpora

Spravujte své předplatné MobilníTV, změňte si balíček programů, přiobjednejte si prémiovou on-line Videotéku, sledujte svou televizi v jakémkoliv Vašem telefonu nebo tabletu s Android / iOS, na SmartTV, přes set-top-box s AndroidTV či pomocí AppleTV.

Registrace / Přihlášení k vaší televizi MobilníTV zde

Pokud požadujete podporu pro službu MobilníTV, jděte prosím na stránky www.MobilniTV.cz a na stránkách vpravo úplně dole, je Vám k dispozici on-line chat či kontaktní formulář.

 

Reklamace

Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.

  

Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty? 

Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiální české distribuce. Proto je lze odeslat přímo do autorizovaného záručního servisu. Tato možnost bývá také nejrychleší. 

Adresu autorizovaného servisu můžete jednoduše vyhledat zde: SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ

nebo nám prosím napište a obratem Vám sdělíme adresu, kam můžete produkt k reklamaci zaslat - REKLAMAČNÍ KONTAKTNÍ FORMULÁŘ k dispozici zde.

Nezapomeňte prosím přiložit podrobný popis vady, kopii faktury (což je záruční list), vaši aktuální adresu a kontakty na vás. Děkujeme.

 

Kam můžu vrátit produkt ve 14-denní lhůtě? 

Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni a nakoupili jste u nás jako spotřebitel, můžete ho zaslat na adresu:  

MobilníSTORE.cz, MobStore s.r.o.
Olivova 1536/82, 251 01 Říčany
 

Obchodní podmínky, Reklamační řád, Podmínky vrácení zboží 

Formulář pro Odstoupení od smlouvy pro spotřebitele

  

Děkujeme.

Věříme, že s námi budete spokojeni.. 

 

34771460-DDD4-4DA9-A99B-7998E495E57F

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení