Dobrý den, s čím Vám můžeme pomoci?
Vítejte na našich stránkách zákaznické péče. Zde najdete komplexní podporu. Jste tu správně, Vaše požadavky a přání vyřešíte ihned, pohodlně a on-line a to 24 hod./denně.
Vše potřebné k Vašim objednávkám máte k dispozici na Vašem zákaznickém účtu
Víte že na vašem zákaznickém účtu po přihlášení uvidíte kdykoliv historii všech svých objednávek, zjistíte informace o vyřizování a stavu aktuální objednávky, včetně sledování doručování balíku, k dispozici ke stažení Vaše Daňové doklady / Záruční listy, můžete zadávat reklamace, získat zákaznickou podporu a mnoho dalšího..
PŘIHLAŠTE SE PROSÍM ZDE K VAŠEMU ÚČTU
(tyto výhody můžete využívat pokud jste současně s objednávkou provedli REGISTRACI na našem e-shopu a zvolili si heslo. Pokud registraci nemáte, můžete se dodatečně registrovat zde a následně v sekci "Moje Objednávky" propojit vaše předchozí objednávky po ověření vašeho emailu. Registrujte prosím totožný email, který byl uveden u vaší objednávky.)
Informace o dopravě a osobních odběrech
Zde najdete úplně vše, co potřebujete vědět k Vaší dopravě či osobnímu odběru a platbám.
Podrobné informace o způsobu doručování zásilky, nebo také informace k osobnímu odběru, kontakty na přepravce, atd. Dále se zde dozvíte vše o platbách a splátkovém prodeji.
INFORMACE K DOPRAVĚ, PLATBÁM A OSOBNÍM ODBĚRŮM
Kontakty na dopravní společnost / výdejní místa
Pokud chcete cokoliv řešit ohledně dopravy Vaší zásilky, případně problém či dotaz s osobním odběrem, kontaktujte prosím
PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST DPD (všechny zásilky a osobní odběry)
+420 225 373 373 (v prac.dny 7-18 hod.)
info@dpd.cz www.dpd.cz
U Night Delivery: doručení po Praze ještě dnes večer - kurýr Vám sám zavolá mezi 17-21 hod.
Chat s operátorem a kontaktní on-line formulář
Pokud pořebujete řešit cokoliv jiného a nenašli jste na našich stránkách odpověď na Vaše otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím on-line chat formuláře na stránce vpravo úplně dole, nebo pomocí on-line KONTAKTNÍHO FORMULÁŘE zde. Pokud budete chtít řešit konkrétní objednávku, prosíme nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky. Děkujeme.
Jsme pro Vás k dispozici non-stop v pracovních dnech od pondělí do pátku. Naši operátoři se s Vámi dle povahy Vašeho dotazu spojí buď on-line, emailem, SMS-zprávou, nebo Vám zavolají. Operátor se s Vámi může také spojit po vyřízení Vaší objednávky s dotazem, jestli vše proběhlo v pořádku, podle Vašich představ a jak jste byli s námi spokojeni. Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby a zákaznický zážitek.
Při případném hovoru budete informování o jeho monitorování, zde se můžete seznámit s naší Ochranou osobních údajů.
MobilníTV - správa účtu a podpora
Spravujte své předplatné MobilníTV, změňte si balíček programů, přiobjednejte si prémiovou on-line Videotéku, sledujte svou televizi v jakémkoliv Vašem telefonu nebo tabletu s Android / iOS, na SmartTV, přes set-top-box s AndroidTV či pomocí AppleTV.
Registrace / Přihlášení k vaší televizi MobilníTV zde
Pokud požadujete podporu pro službu MobilníTV, jděte prosím na stránky www.MobilniTV.cz a na stránkách vpravo úplně dole, je Vám k dispozici on-line chat či kontaktní formulář.
Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.
Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty?
Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiální české distribuce. Proto je lze odeslat přímo do autorizovaného záručního servisu. Tato možnost bývá také nejrychleší.
Adresu autorizovaného servisu můžete jednoduše vyhledat zde: SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ
nebo nám prosím napište a obratem Vám sdělíme adresu, kam můžete produkt k reklamaci zaslat - REKLAMAČNÍ KONTAKTNÍ FORMULÁŘ k dispozici zde.
Nezapomeňte prosím přiložit podrobný popis vady, kopii faktury (což je záruční list), vaši aktuální adresu a kontakty na vás. Děkujeme.
Kam můžu vrátit produkt ve 14-denní lhůtě?
Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni a nakoupili jste u nás jako spotřebitel, můžete ho zaslat na adresu:
MobilníSTORE.cz, MobStore s.r.o.
Olivova 1536/82, 251 01 Říčany
Obchodní podmínky, Reklamační řád, Podmínky vrácení zboží
Formulář pro Odstoupení od smlouvy pro spotřebitele
Děkujeme.
Věříme, že s námi budete spokojeni..