Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.
Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty?
Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiální české distribuce. Proto je lze odeslat přímo do autorizovaného záručního servisu. Tato možnost bývá také nejrychleší.
Adresu autorizovaného servisu můžete jednoduše vyhledat zde: SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ
nebo nám prosím napište a obratem Vám sdělíme adresu, kam můžete produkt k reklamaci zaslat - REKLAMAČNÍ KONTAKTNÍ FORMULÁŘ k dispozici zde.
Nezapomeňte prosím přiložit podrobný popis vady, kopii faktury (což je záruční list), vaši aktuální adresu a kontakty na vás. Děkujeme.
Kam můžu vrátit produkt ve 14-denní lhůtě?
Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni a nakoupili jste u nás jako spotřebitel, můžete ho zaslat na adresu:
MobilníSTORE.cz, MobStore s.r.o.
Olivova 1536/82, 251 01 Říčany
Obchodní podmínky, Reklamační řád, Podmínky vrácení zboží
Formulář pro Odstoupení od smlouvy pro spotřebitele