Reklamace

Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.

  

Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty? 

Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiální české distribuce. Proto je lze odeslat přímo do autorizovaného záručního servisu. Tato možnost bývá také nejrychleší. 

Adresu autorizovaného servisu můžete jednoduše vyhledat zde: SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ

nebo nám prosím napište a obratem Vám sdělíme adresu, kam můžete produkt k reklamaci zaslat - REKLAMAČNÍ KONTAKTNÍ FORMULÁŘ k dispozici zde.

Nezapomeňte prosím přiložit podrobný popis vady, kopii faktury (což je záruční list), vaši aktuální adresu a kontakty na vás. Děkujeme.

 

Kam můžu vrátit produkt ve 14-denní lhůtě? 

Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni a nakoupili jste u nás jako spotřebitel, můžete ho zaslat na adresu:  

MobilníSTORE.cz, MobStore s.r.o.
Olivova 1536/82, 251 01 Říčany
 

Obchodní podmínky, Reklamační řád, Podmínky vrácení zboží 

Formulář pro Odstoupení od smlouvy pro spotřebitele

 

605429-top_foto1-r8lzm

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení