Nejčastější dotazy (FAQ)

Nejčastější kladené dotazy

Jak reklamovat zakoupené zboží?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
  • Přiložte kopii dokladu o koupi
  • Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty.
  • Adresu autorizovaného servisu můžete jednoduše vyhledat zde: SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ

 

Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Jak vrátit zboží do 14 dnů?

  • Ke zboží přiložte doklad o koupi
  • Číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze
  • Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů ke stažení zde
  • Celý balík pošlete na adresu MobStore s.r.o., Olivova 1536/82, 251 01 Říčany
     

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.

 

Jak probíhá nákup na splátky?

Veškeré informace o nákupu na splátky a o veškerých platebních metodách naleznete na stránce INFORMACE K NÁKUPU NA SPLÁTKY PROSTŘEDNICTVÍM COFIDIS

Když objednám zboží na Mobilni Store, za jak dlouho bude expedováno ?

Při objednávce na našem eshopu www.mobilnistore.cz do 16:00 hod je ještě ve stejný den zboží expedováno a předáno dopravci. O průběžném stavu vyřízení Vaší objednávky jste informováni pomocí emailu a sms zprávy.