Zákaznická podpora

Nejčastější dotazy (FAQ)

Nejčastější kladené dotazy Jak reklamovat zakoupené zboží? Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství Přiložte kopii dokladu o koupi Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou pře...

Spravujte svou objednávku on-line

Kompletní informace o zpracování vaší objednávky, sledujte cestu vašeho balíku, stáhněte si FAKTURU - DAŇOVÝ DOKLAD, nebo kontaktujte Zákaznickou podporu. Máte zde vše pěkně pohromadě.   Přihlášení k vašemu účtu MobilniSTORE.cz    ...

Informace k Dopravě | osobním odběrům | platbám

       DOPRAVA ZDARMA(platí pro platby kartou on-line, nebo bankovním převodem)    Expresní kurýrní služba pro celou ČR DPD Private - doručení zpravidla následující pracovní den po objednání, platí pro objednávky zboží SKLADEM v prac....

MobilniTV - správa předplatného

Spravujte své předplatné MobilníTV, změňte si balíček programů, přiobjednejte si prémiovou on-line Videotéku, sledujte svou televizi v jakémkoliv vašem telefonu nebo tabletu s Android / iOS, na SmartTV, přes set-top-box s AndroidTV či pomocí AppleT...

Reklamace

Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.    Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty?  Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiá...

Zákaznická on-line podpora

Dobrý den, s čím Vám můžeme pomoci? Vítejte na našich stránkách zákaznické péče. Zde najdete komplexní podporu. Jste tu správně, Vaše požadavky a přání vyřešíte ihned, pohodlně a on-line a to 24 hod./denně.   Vše potřebné k Vašim objednávká...

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení