Nejčastější kladené dotazy Jak reklamovat zakoupené zboží? Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství Přiložte kopii dokladu o koupi Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou pře...
Zákaznická podpora
Kompletní informace o zpracování vaší objednávky, sledujte cestu vašeho balíku, stáhněte si FAKTURU - DAŇOVÝ DOKLAD, nebo kontaktujte Zákaznickou podporu. Máte zde vše pěkně pohromadě. Přihlášení k vašemu účtu MobilniSTORE.cz ...
DOPRAVA ZDARMA(platí pro platby kartou on-line, nebo bankovním převodem) Expresní kurýrní služba pro celou ČR DPD Private - doručení zpravidla následující pracovní den po objednání, platí pro objednávky zboží SKLADEM v prac....
Spravujte své předplatné MobilníTV, změňte si balíček programů, přiobjednejte si prémiovou on-line Videotéku, sledujte svou televizi v jakémkoliv vašem telefonu nebo tabletu s Android / iOS, na SmartTV, přes set-top-box s AndroidTV či pomocí AppleT...
Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme. Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty? Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiá...
Dobrý den, s čím Vám můžeme pomoci? Vítejte na našich stránkách zákaznické péče. Zde najdete komplexní podporu. Jste tu správně, Vaše požadavky a přání vyřešíte ihned, pohodlně a on-line a to 24 hod./denně. Vše potřebné k Vašim objednávká...