Zákaznická podpora

Nejčastější dotazy (FAQ)

Nejčastější kladené dotazy Jak reklamovat zakoupené zboží? Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství Přiložte kopii dokladu o koupi Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou pře...

Spravujte svou objednávku on-line

Kompletní informace o zpracování vaší objednávky, sledujte cestu vašeho balíku, stáhněte si FAKTURU - DAŇOVÝ DOKLAD, nebo kontaktujte Zákaznickou podporu. Máte zde vše pěkně pohromadě.   Přihlášení k vašemu účtu MobilniSTORE.cz    ...

Informace k Dopravě | osobním odběrům | platbám

       DOPRAVA ZDARMA(platí pro platby kartou on-line, nebo bankovním převodem)    Expresní kurýrní služba pro celou ČR DPD Private - doručení zpravidla následující pracovní den po objednání, platí pro objednávky zboží SKLADEM v prac....

MobilniTV - správa předplatného

Spravujte své předplatné MobilníTV, změňte si balíček programů, přiobjednejte si prémiovou on-line Videotéku, sledujte svou televizi v jakémkoliv vašem telefonu nebo tabletu s Android / iOS, na SmartTV, přes set-top-box s AndroidTV či pomocí AppleT...

Reklamace

Mrzí nás pokud dojde k tomu, že máte potíže se zakoupeným výrobkem, ale jste tu správně. Zde se dozvíte, jak vám pomůžeme.    Kam můžu zaslat k reklamaci u vás zakoupené produkty?  Všechny u nás zakoupené produkty pocházejí z oficiá...

Zákaznická on-line podpora

Dobrý den, s čím Vám můžeme pomoci? Vítejte na našich stránkách zákaznické péče. Zde najdete komplexní podporu. Jste tu správně, Vaše požadavky a přání vyřešíte ihned, pohodlně a on-line a to 24 hod./denně.   Vše potřebné k Vašim objednávká...